Hvem er vi?

Aktivitets- og Kulturhuset P4 har til formål at give beboerne i Håndværkerparken & Kalkærparken samt øvrige gæster fra hele området, et mødested for socialt samvær og aktiviteter. Så alle er velkommen!

Huset er frivillig drevet - dvs. at langt de fleste aktiviteter der foregår, kan kun lade sig gøre, fordi en frivillig påtager sig at være ansvarlig for aktiviteten, åben og tage godt imod nye deltagere.

I dagtimerne er der dog et daghøjskole tilbud via FO.

Aktivitetsudvalget består også af frivillige, og det er dem der i det daglige koordinere alle aktiviter samt laver større arrangementer som koncerter, foredrag, fester mm.

For at deltage i aktiviterne kræves en medlemskab, se herneden under.

Vores historie

Oprindeligt blev huset bygget som et beboerhus for Håndværkerparken og blev taget i brug d. 15. februar 1989.

Senere blev Kalkærparken også en del af huset.

Det var Arkitema der tegnede bygningen og kunstneren Hans Fogh Steffensen bestemte pastelfarverne det blev malet i både ude og inde. Ivan Lykke Kristensen var ingeniør på projektet.

I 2011 blev P4 malet gråt udvendig som det ses idag, og i 2016 blev der malet indvendigt.

I 2016 besluttede man at åbne huset op, så alle uanset bopæl kunne benytte huset, og derfor blev navnet Beboerhuset P4 lavet om til Aktivitets- og Kulturhuset P4.

Medlemsskab

Bliv medlem af huset for den formidable pris årligt á 125 kr. pr. person - 250 kr. pr. husstand.

Medlemskabet gælder august 2023 - juli 2024, og giver adgang til samtlige aktiviteter, der foregår i P4 + gratis kaffe/te. Tegn medlemskabet i caféens åbningstid.